13 mar 2016

Ogłoszenie parafialne

Z przykrością informuję, iż zamykam zakładkę ,,ZAMÓWIENIA" z tego względu, że po prostu nie mam kiedy tego wykonać, a po za tym zamawiający nawet nie czytają tego pomimo, że robiłam to specjalnie na ich życzenie.

 Są również inne czynniki, które wpływają na moją decyzję. Jedną z nich jest to, że mam też inne pomysły na scenariusze i rozdziałowe, które mam zamiar w niedługim czasie wykonać, lecz przez obowiązki zamówieniowe nie miałabym takiej możliwość. Jestem w trakcie pisania ostatniego zamówienia z Kookiem, ponieważ chcę dokończyć moją pracę dla jednej z dziewczyn i na tym poprzestać działalność w tej zakładce. Może jak kiedyś mój blog nabierze większego rozgłosu ( w co wątpię) to powrócę do tego. Tymczasowo jest to niemożliwe i chcę jeszcze przeprosić tych, którym nie wywiązałam się z obietnicy i mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe.

5 komentarzy:

  1. Kurcze ja codziennie zaglądam na stronę by zobaczyć czy jest coś nowego no ale cóż szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ja się dziwię, że ktokolwiek tu zagląda. Prawdę mówiąc miałam zamiar zaprzestać prowadzenie bloga, ale skoro jest ta jedna mała duszyczka, która ciągle błądzi po mej stronce to postaram się wznowić działalność choć będzie to dość trudne, ponieważ mam dużo innych obowiązków a brak czasu wcale mi tego nie ułatwia. Dodatkowo nie mam ruchu sieciowego i moje statystyki ciągle spadają, przez co tracę siłę do dalszego pisania. Szukałam kilku adminek, ale nikt się nie zgodził, więc miałam przemyślenia odnośnie usunięcia bloga, ale teraz kiedy pozostawiłaś po sobie ślad spróbuje zawalczyć o moją pasję.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co ty na to, żeby ktoś jednak Ci pomógł! Ja jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz ja zaglądam tu tak raz na tydzień zaglądając czy moja zamówienie sie zrobiło i przy okazji czytam pozostałe twoje prace bo mi si strasznie podobają :D
    Luffika01 (wylogowałam się i jestem na innym koncie to się podpisze a co mi tam xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli faktycznie tu zaglądasz to postaram się coś tam dla ciebie napisać, ale jeśli chodzi o Rena to już mam kilka pomysłów z mojego notatnika a jak się to dopracuje to będzie miodzio i mam nadzieję,że to ci się spodoba i przeczytasz,
    Pozdrowionka.. Song Mi Chan
    A co mi tam podpisze się :D

    OdpowiedzUsuń